23 Ekim 2008 Perşembe

"ışıklı şehirler büyüyor düşümde"


Haftamın aCendası;

İhtiyarlara yer yok'u izledim ve popüler kültür insanı olmamdan mütevellit beğenmedim, hatta ilk yarısında uyudum, gerçekten ama gerçekten filmde o kadar beğenilen neydi diye düşündüm cevabını bulamadım.

Bank Job'u izledim lack&stock'a cok benzede pek beğendim.

İnci Aral'ın unuttum kitabını da bitirdim.Kitabın etkisiyle diğer öykü ve hikaye kitaplarınıda okuyup yapbozu tamamlamak istedim.

Yiğit OKur'un 550 sayfalık Deniz Taşları kitabını aldım tesadüfen, çok beğendim daha yarısına ancak gelebildimsede sabahları servis işe geç gitsede kitabı daha çok okusam diye istedim. Yiğit OKur'u da tanışmış oldum, güzel oldu.

Tahsin Yücel Yalan'da bu ödülü kazanmıştı ki, bence cidden çok başarılııı bir romandı kendisi, bu romanda 2006 Yunus Nadi ödülünü kazanmış ki daha kitap bitmeden bile okuma kolaylığından ötürü bu kitabında güzel olduğuna karar verdim:)

Bu arada pek yapmam ama merak ettim Yunus Nadi ödülü nedir diye, Nadir Nadi'nin cumhuriyet gazetesinin kurucu imiş Yunus Nadi, nazi sempatizanı imiş, bu sayede bilgi birikim patlaması yaptım, çok süper oldu güzel oldu:)

Hiç yorum yok: