22 Ekim 2008 Çarşamba

"hayat güsel hikayende kalınca"



Harlan Coben- Asla Vazgeçme

Tamamen bağımlılık yapıcı. Eğer bir sonraki sabaha işleriniz varsa kesinlikle okumaya başlamayın çünkü Asla Vazgeçemeyeceksiniz." -San Fransisco Chronicle

Kitabın arkasında böyle bir pazarlama ürünü övgüyü okuduğumda pekde sallamamıştım. Evet kitap güsel olabilirdi ama 500 sayfalık kitabıda birgünde bitirmem pek mümkün görünmüyor. Zaten birde yeni başlayan kitaba ısınmak için geçen asgari okuma sürem vardı, 1 haftada bitse benim için iyidir diyordum ki, Pazar denizotobüsünde azbuçuk okuduğum, sonrasında işe gelirken okuduğum kitabı dün akşam itibariyle bitirdim. Şimdi yazınca çok manasız gözüküyor ama aynen böyle oldu. Dün hikayenin iyice ivme kazanmasıyla öğle arası, boş vakit, servis dönüşü falan filanla kitabı bitirdim ve hoopppp evet yeni okuma serim için bir yazar daha sahibi oldum.

Nasıl olasılıksız tuttuktan sonra aynı reçete ile empati yazıldıysa, bu USA menşeeli yazarlar bu olayın reçetesini çok feci çözmüşler ve çatır çatırda okunuyorlar. Bunun için Harlan Coben’in diğer kitaplarını harıl harıl okuyacağımı tahmin ediyorum.

Asıl değişik olan öğle arasında kitap okumak. Nasıl havalar güselken sahile inersiniz ve şimdide işe dönülmezki dersiniz; aynı hadise geçerli oluyor. Ya şimdi işe nasıl odaklanıcam diyorsunuz, kaldı ki odaklanılmıyor da zaten. Bunun için Harlan Coben kitaplarına kısada olsa tatil zamanlarında başlamayı planlıyorum. Hem sabaha kadar kitap okuma fikri o kadar güsel geliyor ki banaJ

Neyse hiç olmadı işyeri taşınınca, uzun yol yolcusu olarak okurum kitapları. Ben hergüsel kitap keşfimden sonra olduğu gibi çok mutluyum, şimdi Boleyn Kızı’na başladım ( 820 sayfa maşallah) bitirebilirsem, yeni keşifler ile karşınızda olacağım.

Ps. Bunu kitap listesinde bu kadar derind erin yazamayacağımdan ( karakter hadisesi) buraya da yazdık, okuyun okumayı sevin:)


Üstat'da yayınlanma tarihi: 9 Ekim 2008



Hiç yorum yok: