23 Ekim 2008 Perşembe

"hatırlıyor musun kim olduğunu?



Fonda çalan Lamb ( Heaven) dışarıda ciddi anlamda lapa lapa yağan kara çok uyuyor.. O da kar gibi uzun süredir yoktu hayatımda, o da kar gibi beyaz duygular uyandırabiliyor içimde...
Artık anlamlı 3 cümleyi bile yanyana getiremediğimden maddeleşiyoruz yine ve başlıyoruz...

Kimse bana yeni yılda sağlık , sıhhat dilemediğinden olsa gerek 31 aralık itibariyle hastayım, yorgunum ve tamamıyla takatsizim...

Kendi spaceımın owner linki bende olmadığından , normal bir okuyucu gibi girip ordan e-mailim de bu hani diyince, space sahibi haline dönüşüyorum ki;2 gündür bunuda yapamadım sevgili spaceım beni tanımadı , hafif komik hafif aciz oldu, bu yüzden karar verdim msn iyi bişey.

Bizim new company’de bilumum internet erişim kısıtlamalari var ki, deneyimlerime dayanarak söylüyorum; içinde lyrics geçen her site off ve ufff.

Bu aralar iki konuya feci halde takığım; biri güzel demlenmiş çay...Gerçekten bu anlamda çok eksik hissetmekteyim kendimi...Gündüz zaten içemiyorum ama akşamında da beceremiyorum süpersonik bir çay demlemeyi .Aslında geçen sene buaralar hiç çay içemiyordum ve o zaman anlıyorum ki önemli olan çay içmek değil, güzel çay içmekmiş.

Diğeride güzel ütü yapabilmek ve iyi bir ütü sahibi olmak...Ben güzel ütü yapamadığıma göre süper ötesi bir ütüm olsun istiyorum...Grip belasindan kurtulur kurtulmaz bu konuya eğilmeyi umuyorum.

Gültekin sitenin hit.i düşmüş dedi, sırf bu sebepten bile onu sevmeyebilirdim ama eski yılda olanlari unutmak gayesi ile onuda affediyorum.

Kar hala yağıyor ve hala güzel...Akşama doğru eve kaç saatte gidicem diye düşünmeye başladığımda da güzel olur mu onu sorgulamak lazım.

Yılbaşından anladığım bişey varsa, zaman karşısında acaip çaresiz olduğumuz... Yani eski yıl aslında 1 dakikada eski olmuyor ama bana mı öle geliyor bunuda merak ediyorum.

Bu aralar algıda seçicilikten olsa gerek sürekli başarı hikayeleri okuyorum ve anladığım başka birşey daha varsa; ticaret zekasinin doğuştan gelen bişey olduğu...Ve bende memur bir aileden geldiğim içindir ki, bende ticari zekanin z si mevcut değil... Bunun içindir ki okunurluğum artmaz ve yazarcı olamaz isem, 9-6 işe talim edeceğim....

Yılbaşı biletim ortalarda olmadığından kendimin gizli milli piyango talihlisi olduğunu sanıyorum... Gerçeği öğrenmediğim sürece bu umutla karnımı doyurabilirim de zaten.

Ben kitap okumak, çok kitap okumak istiyorum. Yorum yazmıyorsunuz bari öneride bulunn ey okur diyorum, gözlerinizden öpüyorum.

Herkesin gözü önünde ahanda yazımı da sonlandiriyorum
.
Üstat'da yayınlanma tarihi: 3 Ocak 2008

Hiç yorum yok: