29 Ekim 2008 Çarşamba

"gözüm ayni göz, ruhum eski; sözüm ayni söz, susmam yeni"


bana gerçekten ergenekon'un ne olduğunu yaklaşık 10 cümle ile anlatabilecek bir insan evladı varsa tanışmak, görüşmek, kendisine saygı duymak istiyorum. ( babama sordum o bile anlamadım dedi ki, bu saatten sonra destek almadan ben beceremem gibi)

Birde discovery chanel'da her bir bölümde başka başka mekanlarda hayatta kalmaya çalışan o insandan bozma delinin programında yaşanılanları gözü açık izleyebilenler varsa, onlara ve midelerine şapka çıkartmak istiyorum. Birde birgün de kamera arkası yayınlansa programın süper olurdu diye fikir çiziktiriyorum.

Bilumum ergenekon, kapatma davaları derken tv. programlarında Ahmet İnsel'e denk gelince, kumandadan biraz uzaklaşın kendisini izleyin derim, lafımı bal ile keser, giderim.
Üstat'da yayınlanma tarihi: 29 Temmuz 2008

Hiç yorum yok: