29 Ekim 2008 Çarşamba

"biter mi sandın tüm dertlerin, hemen ödenmez büyük borçlar"


bu bir "yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurta'dan" hikayesidir- üç nokta

psikolojimin acil şekilde D&R ziyaretine ihtiyacı var. uzun uzun kitaplara bakmak, uzun süredir dinlemek istediğim albümleri bulmak, saçma sapan oyuncak vari şeylere dalıp, alıp almamak arasında kalmak istiyorum. Aç gözlü olma tuğba diye kendimi frenleyip 5 kitaptan sonrasını daha sonraya bırakmak istiyorum. ama illaki bunları kanyon d&r da yapmak istiyorum.

İstinye park.da ki d&r'de de büyük ve ferah sanırım ama ayak ve bünye alışkanlığı, kanyon d&r da. koca bir günümü geçirebileceğime inancım tam.



Ama tabii saç saç saç paraları, al al kitapları hadisesinden sonra kredi kartı ile yüzleşmem benim moral motisvayonumu sarstığından, mutluluk kaynağım bir anda derdim oluyor, sonra yine kitap okuyorum kendime geliyorum, ee sonra borcu ödeme vakti geliyor moralim bozuluyor, sonra d&r hissiyatım nüksediyor, gidiyorum, deşarj oluyorum, ama bu deşarj olma hadisesi bana yol su elektrik olarakdan geri dönüyor.

Bu durumda
A-) Ben hiç d&r a gitmezsem mi mutlu olurum?
B-) Kredi Kartı tüm kötülüklerin anası mıdır? ( Nuray kesin B şıkkını seçer)
C-) İleride yazarcı olacağımı varsayarsak, kitap okumak bir kendine yatırım mıdır? Yatırım ise maliyeti hesaplamak gerekir mi?
D-) Babam bana D&R bayiliği alsa, bu karlı bir yatırıma ne zaman dönüşür?
E-) Umut fakirin ekmeği mi?
F-) Sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorum.

hoppidi hop hopp


Üstat'da yayınlanma tarihi: 25 Haziran 2008

Hiç yorum yok: