22 Ekim 2008 Çarşamba

"artik hiç farkli olmayan, sıkıldığın hayatınsa"



Bu kış diğer favori meyvalarımın arasına ayva da katıldı. istinasız ve düzenli olarak ayvayı yiyorum hergün(mecazi anlamda değil). Faydalarını da okudum, sanki o kadar çok ayva yediğim için hipersağlıklı, cildi düzgün falan bir insan olacağımı sanıyorum. Buraya kadar herşey normal zaten.

Ama rüyamda şirketimizin YK başkanın da ayva yediğini görüp,
aa sizde mi ayva yiyorsunuz x bey, bende hergün yiyorum çok sağlılı imiş demek de neyin nesidir yahu???

Tamam üstüm açık kalmış olabilir,
veya aşırı doz ayva böle saçma rüyalara sebep veriyordur, bu da olabilir

ama ya bu kriz kapıda hallerinde ayvayı yiyen kişinin YK başkanı olduğunu görmek şirket için kötü haber işraretiyse, ne yapmam gerekir pek bilemiyorum.

Her ihtimale karşı sanırım cash flow'umu çıkartıp, tasarrufa gitmek de fayda var.
Üstat'da yayınlanma tarihi: 10 Ekim 2008

Hiç yorum yok: